2014. okt. 16.

Folytatás?

Sziasztok!

Gondolom, mint feltűnt egy ideje nem raktam ki részt. Az ok pedig a következő: érdeklődés hiánya.
Srácok, ha valaki kíváncsi a folytatásra az valamilyen formában jelezze légyszíves, mert a suli mellett nincs időm arra, hogy folyamatosan igyekezzek a részekkel. Igen, igaz, hogy magamnak folyamatosan írom, de jó lenne ha ez nem csak így lenne, örülnék, ha más is szívesen olvasná.
Tehát ezúttal ismét megkérek mindenkit, hogy aki szeretné olvasni a folytatást vagy egy komment formájában (Amihez még bejelentkezni sem kell, simán lehet névtelenül) vagy szimplán csak egy pipálással a bejegyzés alján, esetleg egy szavazattal jobb oldalon, vagy egy rövidke üzenettel a chatben dobjon meg.
Majd gyakran fellépek és megnézem, hogy van-e valami. Ha van már jön is a rész. Remélem azért akadnak akik kíváncsiak, én tényleg örülnék neki!
Ölel és puszil titeket Griny! xx

2 megjegyzés:

  1. Szia!Én sajnos nem rég tudtam az előző részt el olvasni és valami fenomenális!!Szerintem folytasd mert nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves Sally! Húúú köszönöm szépen a gyors választ, örülök, hogy még akad olvasóm, úgy tűnik a többiek valahol az út során elvesztek. Nos akkor azt hiszem a jövő hét folyamán valamikor ki is rakom a részt, valamikor hétvége felé. Már jó előre megírtam, lesz olvasnivaló! :)

      Törlés